پوشاک شیما

پوشاک شیما با کیفیت ترین برندپوشاک ایرانی

پوشاک شیما

پوشاک شیما با کیفیت ترین برندپوشاک ایرانی

کیف پارچه ای دوشی زنانه مدل ساحل طرح مروارید

کیف پارچه ای دوشی زنانه مدل ساحل طرح مروارید


این مدل کیف دوشی زنانه از جنس پارچه بوده و با توجه به طرح و نقش گل آن مورد پسند بانوان شیک پوش می باشد. طرح ترنج این مدل قابل ست کردن با چندین رنگ مانتو، شال و روسری می باشد.

جنس رویه این کیف از جیر (پلی استر) بوده و بندها و رویه داخلی سرکیف آن از جنس مخمل می باشد. همچنین آستر داخلی کیف از باکیفیت ترین نوع ساتن تولید ایران می باشد. این محصول در پنج رنگ تولید شده و قابل شستشو می باشند و البته می بایست نکات شستشوی پارچه های از جنس پلی استر و ساتن در آنها رعایت شود.

ابعاد کیف در عرض 30 سانتیمتر و طول 45سانتیمتر و ارتفاع 55(بدون احتساب پارچه دوخت شده) می باشد، این مدل، به لحاظ پارچه ای بودن جنس آن  به راحتی در کنار پهلو قرار می گیرد و در صورت نیاز تا می شود.

از جمله امکانات کلیدی این کیف می توان به دارا بودن 3 محل مجزا (دو طرف کناری دهانه با دکمه آهنربایی بوده و محل کیسه وسطی دارای زیپ می باشد) و از مهمترین قابلیت های این کیف می توان به سبک بودن آن و عدم فشار بر روی شانه، جادار بودن، دارا بودن جیب داخلی زیپ دار، محلی برای قرارداد تلفن همراه و محلی برای قرارگیری کارت های بانکی، دارا بودن جاکلیدی در داخل آن به منظور دسترسی راحت به کلید و سوئیچ، کمترین فضای اشغال در زمان تاکردن کیف، و ... اشاره کرد.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.